zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Snabba vändningar

Publicerad 2012-06-30 18:08:27 i Allmänt,

Idag hade jag tid hos min neurologs vikare, vi satte oss och påbörjade våra dryga 6½ mil men på vägen så ringde mottagningen och frågade om jag kunde göra om tiden till en tfn tid. Ja jag är ju på väg svarade jag, jaha kan du komma kl 12 halv ett ? Njae det blir liksom varken hackat eller malet eftersom vi tänkte åka till Ikea när vi ändå var åt det hållet.

Jaha då avbokade vi helt och vipps så vände vi hemåt i stället. Tur vi bara hade kommit ur stan här hemma så vi hann inte så långt.

Det som hände var att vi gick in i en butik och kikade på utemöbler som vi pratat om länge, fortsatte till en annan butik och kikade och de ligger en bit utanför stan, slank in på en vägkrog och åt lunch för att sedan åka rakt in i skogen och ut på andra sidan till en kollega till min man.

Hem från honom så tog vi svängen till ytterligare en butik med möbler, passade på att gnälla lite över min solstol som är helt fläcklig i tyget och nu ska jag lämna in den där trots att den inte är köpt där men de säljer hillerstops möbler.

Så från att ha satt mig i bilen med tankar åt Ikea och läkarbesök så blev det något helt annat men något vi har pratat om länge men som aldrig blir av .

En väldigt trevlig dag med andra ord......neurologen hann för övrigt inte ringa mig heller men han skrev ut det jag behövde iaf och ska ringa mig i morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela