zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Min bil.

Publicerad 2012-06-04 21:51:08 i Gnälliga tråden.,

Idag tog jag svängen förbi glasmästaren och bad denne titta på mina rutor. Ingen som har fastnat i själva glasen som tur är. Blev rekomenderad att åka till en firma som recondar bilar en bit ner på gatan.
Gjorde så och han blev helt förskräckt när han fick se min bil. Han tog fram en svamp och testade att gnugga lite på rutorna och japp det går att få bort det, dock vet vi inte hur lång tid det tar.

Han talde om att han inte tänkte låta mig betala utan talade om att det ska macken där jag tvättade bilen göra.

Jag åkte förbi macken när jag åkte hem och nu var chefen på plats, han kom ut och tittade på bilen och blev helt förskräckt.

Så nu hoppas vi att det går i lås att mackens försäkringsbolag går in och betalar firman för att göra i ording bilen, alla plastdelar är förstörda och vi vet inte om de går att polera dem så de blir bra.....det tar vi då.

Så håll en tumme att det går vägen för mig........

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-04 22:30:27

Åh men kära vän, här hålls det tummar så klart!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela