zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

krig.

Publicerad 2012-06-23 15:40:32 i Gnälliga tråden.,

Ja krig är nog rätt ord för att beskriva hur min kropp mår.

Väldigt konstig i benen, det får inte bli värre för då går jag inte alls. iriten i ögat sitter där den sitter och jag droppar men har ökat dosen på eget bevåg för att få bättre fart på det hela.

Har inte direkt ont i ryggen men känner mig påverkad och det är väl därför som benen inte fungerar, i med lite Arcoxia som jag inte mår särskilt bra av i magen och astman men just nu är jag mest mån om att få ner den troliga inflamationen i ryggen som påverkar benen. Känner att det sitter precis i den höjden där jag är opererad och det är just där som alla nerver lämnar ryggmärgen= värsta stället att ha problem tror jag.

Jag tänker ändå positivt för det kan komma och gå och det brukar gå över.....jag får absolut inte gräva ner mig för då blir det bara ännu jobbigare.

Så nu planerade jag det gnälliga här och går vidare lite gladare..eller jag var inte deppig innan heller men nu är det ännu bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela