zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Gräver ner mig.

Publicerad 2012-06-03 20:37:09 i Gnälliga tråden.,

Körde en jättetvätt på statiol för ett par veckor sedan, då även en vaxning.

Idag lämnade jag in bilen för en tvätt och städ....får ett samtal, det är ngt konstigt med dina rutor.

Långa ränder över hela rutorna som inte går att få bort!! Värst är fram och bak men även en del på sidorna. Personen i fråga att jobbat en del på att få bort det men det sitter som berget.

Gick in på station som ligger i närheten och frågade hur det kunde bli så här. Vaxet ska sitta 6-8 veckor på rutorna svarar chefen mig och hade aldrig hört talas om problemet förut.

Självklart skulle han kolla med dem som sköter tvättarna.
Hur ska jag kunna bevisa att jag faktist har tvättat bilen där?!?!?

Jag tror jag sätter mig ner och gråter och hoppas att problemen är borta när jag vaknar igen. Fy fasen säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela