zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen

Publicerad 2012-06-24 15:21:34 i Allmänt,

Japp i går kväll så kände jag att jag sakta återvände till livet igen, jag började piggna till mer och mer.

Sa godnatt till en vän på chatten och skulle gå och sova men först städade jag badrummet och dammade sovrummet bara sådär :)

Hur som haver så har jag sovit som en stock i natt och vaknade ganska pigg men har dock väldigt domnade ben fortfarande.

Har varit i väg och kikat på utemöbler som vi inte fann vad vi ville ha var och veckohandlat som vi brukar på söndagar.

Stekte upp en hög pannkakor som jag brukar ha i frysen när jag inte orkar göra mat till mig själv. Kokade min goda potatis/morots soppa med ingefära och lime och idag hamnade en hög linser i också för det kändes nyttigt just idag.

Har stoppat in taccokycking i ugnen och ska strax sätta på riset och sedan.....ja en promenad/eller permonad kanske jag ska kalla det jag gör.

Sedan är det slappa lite som gäller tror jag.

Nu kom min dotter hem från kusten men så ont i ryggen så tårarna nästan rann, aj vad ont i det gör i mamma hjärtat. Tur jag har kunskap om hur man ska göra för att det ska bli så bra som möjligt, masserade in lite voltaren skickade med lite piller och värme så hoppas jag att det ska ge sig för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela