zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

tekniken.

Publicerad 2012-07-15 11:58:56 i Allmänt,

Jag är inte så haj på nya saker och litar inte på att det fungerar.

Nu skulle jag iaf ladda ner mobil plånbok som visade sig vara säljstopp och de hänvisade till wywallet i stället.

Tog ner den och regestrerade och har även laddat in pengar så nu kan jag parkera när vi kommer till stockholm, hoppas jag :)

Eftersom jag har mitt parkeringstillstånd så brukar jag sällan behöva betala så jag har nästan glömt hur man gör men betala med mobilen verkar vara en smart lösning om det fungerar utan att höja min faktura till himlen för det där gillar jag inte.

Vi får se hur det går....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela