zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Semestern över.

Publicerad 2012-07-29 21:44:02 i Allmänt,

Ja för den här ggn åtminstånde. Kanske kan det bli en veckas resa framåt jul men inget är bestämt.

Semester är jätteskönt men lilla jag och min kropp mår bäst när det är likadana rutiner hela tiden.

Jag börjar jobba i morgon, sjukgymnasten nästa vecka och sedan rullar det bara på under hösten.

Idag är jag stapplig och har ont i nacken stel i kroppen, kunde väl börjar jobbet på ett bättre sätt men det ger nog med sig.

Var på utomhus teater i går och det blåste lite och min kropp klarar inte att sitta rakt upp och ner för länge för då blir jag skruttig ett tag efteråt.
Likaså klarar inte min axel av att bara hänga fritt när jag sitter så den protesterar också idag.

Nu är det läggdags om en stund när min krampmedicin har verkar så att benen/kroppen inte hoppar omkring i skinnet i sängen.

God natt på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela