zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Semester.

Publicerad 2012-07-21 21:39:55 i Allmänt,

Japp vi har semester sedan i måndags.

I måndags så åkte vi till Stockholm och syster. Bodde dock hos Malin då Syster har katter så vi inte kan bo där.

I tisdags så begav vi oss till Åkersberga eftesom Kjell o company talat om för mig att de hade ett batterie till lillans tfn MEN när vi väl kom så hade de inte alls rätt batteri morr!!

Hem därifrån kom vi dock med ett par nya arbetsskor till mig och ett par lila (liknande) DR martins skor till lillan

I onsdags så var vi i Husby, jag bodde där när jag bodde i stockholm för sådär 100 år sedan. Det var iaf mysigt för vi gick till Husby Gård och fikade och äntligen träffade jag Annelie, en vän till syster och som jag har pratat med via nätet och bloggen länge men aldrig fått tillfälle att träffa.

På kvällen blev det en riktigt gillkväll där både Fia, Malin , syster med familj samt Annelie kom med..jättemysigt.

Torsdagen bjöd på skansen, lillan släppte vi av för en träff med en nätvän som hon inte heller träffat på riktigt så hon var väldigt nöjd. VI hade det supermysigt men det blir jobbigt när det är upp och ner och upp igen.
Kvällen bjöd på grillning igen.

Fredag var det dags för Gröna Lund, funderade länge på om jag skulle våga åka något med tanke på kroppen, japp åkte gjorde jag men tänkte mig för innan på de flesta sakerna, märks att man inte är liten länge för attan vad det gungade i huvudet länge efteråt.

På kvällen så följde jag med tjejera till en sportbar Olarys tror jag den heter för att äta middag och mysa ett par timmar, japp myste gjorde vi verkligen tills det började spöregna och åska.
Vi fortsatte hemma hos Malin/där vi bodde :) ett par timmar innan packning och sängen väntade.

Lördag morgon var det bara att packa, städa efter oss och åka förbi syster och säga hejdå för att sedan bege oss 42 mil söderut.

Stannade hos bror i Linköping på vägen och det var trevligt.

Summan när jag har kommit hem är att jag är gungig i hela huvudet och benen är ganska kaputta men vad gör det när jag kan sova/vila en vecka innan jobbet börjar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela