zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Sängar.

Publicerad 2012-07-23 17:28:36 i Allmänt,

Idag har vi varit och kikat på sängar, har pratat om det länge men inte kommit till skott.

Det är en hel vetenskap och det är allt ifrån medium till extra hård i ett märke som heter något helt annat i ett annat märke.

Jag provade 3 olika madrasser i samma serie och sedan sa både rygg och axel stopp!!

Jag hann komma fram till vilken jag tyckte passade min kropp bäst men inte tänker jag köpa säng utan att testa mera, personalen sa samma sak....kom in och prova måååånga ggr innan ni bestämmer er.

Inte vanligt att man träffar på någon som inte vill sälja ngt med en gång :)

Sängar har en till baksida, det kostar om man ska få en som verklgen passar kroppen och i min situation så är det superviktigt att det passar mig bra.

Men å andra sidan så köper jag inte säng varje år heller så det kanske inte är så dyrt om man slår ut det hela på hur länge man faktiskt har den.

Nu får det ligga till sig ett litet tag tills vi känner att vi har besämt vilken budget vi vill lägga på sängar och så får vi provligga igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela