zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Neurologen ringde.

Publicerad 2012-07-01 15:16:08 i Sjukvård,

En väldigt trevlig neurolog ringde mig idag, han som hoppat in som vikare för min ordinarie. Lät väldigt ung och pigg men visade sig vara 68!! år

Vi pratade om hur jag mår och hur det fungerar, till min glädje så ville han se till att det blir så bra som möjigt för mig.

Han känner också min förra neurolog privat (som fick släppa mig pga åldern men som forskar fortfarande)

Vi pratade lite om man kankse ska göra en MR över hela ryggen för att de om det finns flera förträngningar eftersom mina ben och armar domnar mellan varven. Nu ska jag ha semester och så även läkarna.

Vi ska höras av framåt hösten och jag är nöjd så länge jag får mina mediciner utskrivna så jag fungerar så bra som möjligt och det var vi helt överens om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela