zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ligger en dag efter.

Publicerad 2012-07-27 17:28:35 i Allmänt,

Så jag fortsätter att skriva om igår.

Jag var rätt dassg i går, alla muskler i hela kroppen krampade, kände man på mina underarmar så hoppar musklerna hela tiden och det är inget som släpper.

Jag hade jättekramp i hela överkroppen och det var omöjligt att få det att släppa. Troligen beror det på simturen jag gjorde dagen innan, det var ett tag sedan jag simmade sist så kroppen fick nog lite för mycket.

I går kväll så var vi hemma hos våra grannar som vi bara hejat på de sista åren, men vilken lyckoträff.
Jättemysigt så det blev både fika och så blev det grillning och 6 timmar senare gick vi hem.

Nu får vi fortsätta underhålla det hela för vi bor lite glest ´mellan grannarna hos oss så man pratat inte över häcken precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela