zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Här är jag :)

Publicerad 2012-07-11 18:47:59 i Mitt jobb.,

Det är lite svårt att få tid till att blogga när man jobbar mycket.

Testar att gå upp i tid eftesom det behövdes på jobbet och ja det fungerar och nej inte i längden.

Men nu är det bara 2 dagar kvar och sedan semester!!!!

När jag kommer tillbaka så jobbar jag som vanligt i en månad och sedan går jag upp till 75% och det är den tiden som känner helt perfekt. 100% är för mycket och 50% är för lite så det kommer bli super :)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-07-15 00:08:24

Håller med dig Zanna...50% var för lite, 100% för mycket.

75% är perfekt...iallafall för mig.

Hoppas att det blir lika bra som dig.



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela