zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En underbar dag.

Publicerad 2012-07-25 21:37:06 i Allmänt,

Idag ha vi varit hos makens faster och farbror i deras stuga som ligger vid en sjö. Det mest lustiga är att den närmsta grannen de har är en kollega till mig :)

Vi grillade gott, jag hälsade på min kollega och så åkte vi båt och fikade i båten. Väl tillbaka så blev det bad vid deras brygga, slutade med att jag och Libban simmade till badplatsen och ......det var liiiite längre än jag planerat och crawla fungerade inte alls så det blev rätt jobbigt.

Hur jag tog mig tillbaka på land kan jag inte förklara men jag har en liten jävla anamma inom mig som kommer fram när jag mest behöver den iaf. Sedan dog jag på bryggan ett tag.

Något som vi kanske skulle vara 2 timmar eller något blev 6 helt underbara timmar.

Inte helt fel att vi har haft kanonväder och det verkar fortsätta:)

Vi har tagit 2 veckor semester i sommar och verkar ha träffat de bästa veckorna så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela