zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Bestlut från LÖF.

Publicerad 2012-07-02 14:20:28 i Gnälliga tråden.,

Idag kom beslutet från LÖF ang min ryggoperation.

Svaret visste jag eftersom handläggaren ringde mig innan midsommar.

Men när det står i bestlutet  att "vi bedömmer att förlamingen i höger ben med övervägande sannolokhet beror på operationen som genomfördes den 31 dev 2009"

"Skadan har dock inte gått att undvika genom ett annorlunda utförande av den valda metoden, det finns inte heller någon annan tillgänglig behandlingsmetod som hade tillgodosett ditt vårdbehov på ett mindre riskfyllt sätt"

Jaha så kan jag lägga den till handlingarna, ingen idé att gå vidare med den delen, men om jag hade fått vård i tid så hade jag nog inte suttit där jag gör idag.
MEN allting ska bevisas av ......just det av mig och hur jäkla enkelt är det?!?

Visst det ÄR tungt att läsa om hur jäkla skadad jag blev av det hela MEN jag har jobbat mig till ett hyffsat normalt liv om man nu kan ha det i rullstol och alltid ha kramper samt vara tvingad till träning antingen jag känner för det eller inte.

Nä nu är gnällstunden över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela