zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen på gång.

Publicerad 2012-07-30 22:07:53 i Bli inte illa behandlad!!,

Idag har jag äntligen fått till min överklagan på min anmälan till LÖF. Landstingens ömsesidiga försäkringsbolag.

Jag kan inte bara lämna det utan att ha fått det prövat en gång till för jag har verkligen inte fått den vården jag hade rätt till i rätt tid.

Ingen ska behöva hamna i den sitsen igen för att man träffar läkare som inte har sin bästa dag och som inte kan se att man kan drabbas av andra saker även om man redan har en sjukdom.

Forsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela