zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen har jag fått till det :)

Publicerad 2012-07-14 16:34:37 i Hjälpmedel,

Jag är en person som försöker lösa det jag vill ha och kan jag inte själv så söker jag upp någon som kan hjälpa mig.

Så här fint och bra blev mitt senaste önskemål som hjälpmedelcentralen har hjälpt mig med.



Nu kan jag göra som alla andra som tar cykeln i stället för bilen till jobbet och jag kan ta mig runt i stan och till träning osv.....utan bilen!!

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-07-15 00:06:43

Vad härligt för dig Zanna att saker och ting löser sig för dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela