zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Åldersnoja.

Publicerad 2012-07-22 17:46:49 i Allmänt,

Jag ska inte ha semester, jag ska köra på som vanligt och göra allting som vanligt.

När jag var i stockholm så upptäkte jag att jag var jättesvullen under vänster öga, ja ögonlocket har varit svullet ett tag innan. Men ÄR det svullnad eller är det bara slapp hud? *ryser*

Ja helt plötsligt så känns det som jag har åldrats flera år.....fast jag VET att så är inte fallet men jag har tid att titta på mig själv och ta mig tid att fundera på saker och ting.

Likaså huset, bor i ett hus från 1900 då är det hitflyttat så det är väl från 1800-talet från början.

Vad har då ett sådant gammalt hus? Jo oftast så har man inte nya fönster, fasaden är lite skruttig kanske osv osv.....supermysigt bor jag och trivs super MEN när jag får för mycket tid för saker och ting så ser jag allting som har lite skavanker.

Putsade fönster med maken och då ser jag såklart att vi inte kan få rent våra "gamla" fönster och våra karmar ÄR gjorda av gammalt gediget trä och inte aluminium för det skulle inte passa in i huset.

Ja ni förstår kanske att det är lika bra att jag jobbar på och tränar som jag brukar så hinner jag inte hänga upp mig så helt naturliga saker som inte är ett dugg farliga......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela