zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vet inte vad jag ska sätta för rubrik.

Publicerad 2012-01-25 17:03:03 i Mitt jobb.,

I går spelade jag tennis, bästa träningen någonsin. Jag kunde till och med leka med bollen och skjuta tillbaka. Den känslan alltså...)

Idag har jag badat på rehab. Därifrån till Jobbet som förövrigt ligger på samma ställe nästan.

Tyvärr har det strulat till sig ordentligt med arbetsplatser alltså skrivbord och datorer, jobb finns det massor.

Så nu är tanken att jag ska jobba lite på distans nere på bokningsbyrån där jag varit ett par veckor innan och trivdes jättebra.

Det löser sig med tiden säger både jag och chefen, hon kunde likagärna bara sagt tack och hej för vi har inte plats.

Jag har funnit mitt lugn igen så jag pysslar och grejjar med allt möjligt och trivs med det.

I morgon ska jag en sväng till ögon för jag har fått inflamation i ögonmuskel igen, hade massa problem med detta för sådär 4-5 år sedan och det har varit borta sedan dess. Får se vad de säger. Ingen farligt men lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela