zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tisdag idag

Publicerad 2012-01-10 19:56:43 i Allmänt,

Och det innebär ledigt från jobbet.

I natt har jag drömt om dataprogram kors och tvärs och inte sovit så där väldgit bra. Hoppas natten som kommer blir bättre:)

Idag är det tisdag och tennisträning. Den gick helt super idag. Är inte nöjd med min tennis stol så idag har jag skickat den till Panthera för att de ska justera och gå igenom den. Köpte den i oktober eller ngt sådant så den är inte gammal.

Väntar den tillbaka redan på fredag och sedan får Anna passa sig!!! ;)

Jag och dotterna var hemma hos bror och brorsbarnen i flera timmar idag, skulle gå in och säga hej. Trevligt var det och nu passar det inte så ofta längre så man får passa på att pussa på dem lite ibland.

Nu är kläderna framtagna inför morgondagen, badkläderna är packade för jag badar på rehab innan jobbet.

Så nu kan jag slappa resten av kvällen.

Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela