zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Slappar dag

Publicerad 2012-01-20 19:48:25 i Gnälliga tråden.,

Ja så har jag planerat min dag idag.

Nu ska vi se hur jag slappar.

Började dagen med frukost, duschade , hämtade äntligen en lampa till kontorsfönstret och plockade undan alla tomma pärmar från golvet,  kikade på tv en stund, slängde in mina sängkläder i tvättmaskinen, rensade ur min garderob med sådant som inte får plats och som inte behövs längre, fixade till en enkel lunch, åt, var ute en promenad runt sjön, gav mig iväg till dietisten som tog sådär en timma , hem och hämtade maken och åkte till affären för en korthandling, lagade en god sallad till kvällsmat.
Slappar i soffan efter att jag bäddat min säng igen.

Sååå jag tycker att jag har slappat men har jag det med tanke på hur jag mår?!?!

Resultatet får jag nog se i morgon då jag hoppas ligga platt fall som jag gör VARJE lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela