zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Skönt med helg:)

Publicerad 2012-01-06 20:23:06 i Mitt jobb.,

Och det var länge sedan jag tyckte att en röd dag var ngt bra. Eftersom jag hängt upp mitt liv på träning och alla vardagliga saker så har helgdagar varit helt onödiga.

Denn veckan har jag jobbat 3 dagar och iof bara tränat 2 pass med olika saker men det har tagit min kraft.

Har snabbt konstaterat att jobba mina 10 timmar kommer räcka mer än nog ett tag. Tillsammans med den träningen jag mer eller mindre är tvungen att utföra för att kroppen ska orka jobba blir totalt en halvtids tjänst.

Roligt är det och framför allt så kommer jag ut, jag tänker inte så mycket på framtiden utan tar en dag i taget och när jag går hem så har jag inga tankar på jobbet.

Det är en helt ny sida av mig, och den är bra!!!

I morgon väntar en innebandy match 12 mil hemmifrån för lillan så det är bara att vara snäll och köra. Trist med sträckan men jag ser gärna matchen:)

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-01-09 21:41:15

Jag har alltid tyckt att det är bra med röda dagar även om jag gillar att jobba. Orken räcker oftast inte till det jag vill när jag jobbar. Fast jag skulle INTE vilja vara utan mitt jobb :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela