zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Sjukgymnasten

Publicerad 2012-01-23 16:09:58 i Träning,

Jag fick en riktig tillsägelse hos sjukgymansten i torsdags förra veckan.

Idag talade jag om för henne att den var behövlig för att få ner mig på jorden igen.

Jag har verkligen jobbat på att komma ner i det lugnet som kroppen behöver och det har uppenbarligen fungerat bra:)

Idag tränade vi och det går jättebra, flera nya övningar som vi inte provat förut och hur lite jag än vet var jag har mitt högerben när jag inte ser det så klarar jag att göra många saker.

Hur det fungerar det vet ingen av oss.

Fast efter träningen så frågade sjukg. om hon skulle hämta stolen åt mig, nej jag ska gå själv!! Det är ju bara några meter. Ja med lite stöttning av väggen och stanna en stund på vägen så kom jag fram till slut.

Det känns bra att kunna träna såpass mycket igen, nu sover benen gott :( och de känns som istappar så vi har nog lyckats få nerverna eller blodcirkulationen i obalans eller kanske fått fart på det hela.

Är det borta i morgon så är det helt ok men det får inte stanna kvar i flera dagar för då måste vi backa och tänka om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela