zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Simmat idag.

Publicerad 2012-01-08 17:46:15 i Träning,

Min dotter ville så gärna åka till badhuset och simma idag.

I morse så var jag inte så taggad men tänkte att jag ändå skulle åka dit, jag har ändå varit en ordentlig simmare som simmat varje dag förut. Legat i lite för mycket med simträning ska tilläggas.

Det räckte med 25 meter och jag fick den goa känslan i kroppen av total avkoppling och meditation när jag crawlar.

Synd är bara att min axel inte tycker det är ett dugg kul med simning.

Totalt blev det kanske 300 meter och det räckte gott, lite bubbling och bastu på det och så tgog vi en sväng via solariet innan vi åkte hem från stan.

En helt bra förmiddag i mitt tycke:)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-01-08 23:15:32

Jag tycker att det är fanastiskt att läsa din nya blogg...även den andra.

Du har sånt driv i dig, det borde alla ha.

Man blir väldigt inspirerad av dig.



Drivkraftig, inspirerande, positiv trots allt...det är fantastisk Zanna.



300 meter är ju jättebra!!



KRAM Annelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela