zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Parkeringboten

Publicerad 2012-01-16 20:18:20 i Bli inte illa behandlad!!,

Idag har jag fått ett beslut på att de har tagit bort min parkeringbot.

Helt rätt såklart men jag kan inte annat än att fundera på vad som blev fel.

Häromdagen så jag securitas sätta en bot på bilen mitt emot mig. Han fotade parkeringlappen bilen hade i rutan samt ett foto på dennes plåtar. Bra bevis i mitt tycke.

Frågade personen som jag har haft kontakt med ang min bot. Bilen var inte fotad och kvinnan som satte boten kom inte ihåg händelsen alls. Eftersom jag bevisat att jag har ett gällande P-tillstånd så avskrevs den.

Det hade varit så gött om det hade funnit ett foto som bevisade att jag hade rätt för det hade jag:)

Jaja skit samma nu är den saken ur världen men fruktansvärt onödig för alla inblandade.

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-01-16 23:05:56

Bra att det ordnade sig för dig! Jag har fått parkeringsböter en gång då jag hade ställt mig på en handikapplats av misstag. Var helt enkelt så trött och slut att jag inte ens såg skylten. Det kändes väldigt surt eftersom jag skulle ha haft ett tillstånd själv om jag bara kommit mig för att ansöka om ett. Btw så har jag inte ansökt om ett sånt än. Jag är expert på att skjuta upp saker ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela