zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nu vet jag.

Publicerad 2012-01-29 19:09:09 i Gnälliga tråden.,

Jag har varit så konstigt hostig och täppt i näsan och bihålorna en längre tid.

Jättekonstigt att nya men ändå inte vara förkyld.

Vi tog in vårt olivträd när det började bli kallt ute. Förra året ställde vi det på loften och glömde bort det så det var nästan stendött men av någon anledning så fick vi det att leva igen.

Denna vintern tänkte vi inte ha det så utan ställde in det i tvättstugan. Och då började nog problemen också. I tvättstugan har vi både groventré och duschen så det är klart man går förbi där ofta och visstas där endel och matplatsen är precis bredvid.


Nu har det åkt upp på andra våning men det är nog inte heller bra eftersom lillan bor där och hon är superallergisk mot det mesta så nu lutar det nog åt loftet trots allt.

Så nu känner jag mig riktigt nöjd att jag troligen blir av med lite konstiga symptom som funnits ett par månader.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-01-31 22:12:55

Skönt att hitta orsaken ialla fall :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela