zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Matchen inställt :)

Publicerad 2012-01-07 22:05:06 i Allmänt,

Idag sov vi rätt länge, kändes som vi åt frukost strax innan vi skulle vara tvugna att göra lunchen.

Men helt plötsligt så var matchen inställd. Jag tycker om att kolla innebandy men idag var jag inte alls taggad att åka 12 mil bort en lördag em/kväll.

I stället så åkte vi till affärer och skulle kolla rea på julsaker för vi vill ha en längre slinga ute och hem kom vi med födelsedagspresenter till 2 av mina brorsbarn som fyller år om ett litet tag.

Sedan fick vi veckohandlat och jag gjorde en jätte vegetarisk lasange till mig och stoppade i frysen. Gjorde lite starka vegetariska vårrullar också och det är väldigt gott men flottigt:)

Härligt när man har gjort en del mat som är nyttig och bara går att plocka fram så jag orkar med allt annat jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela