zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Journalarkivet.

Publicerad 2012-01-04 17:40:27 i Mitt jobb.,

Det är ett väldgit intressant ställe måste jag säga. Jag har varit på utbildning där idag så jag vet vad mina journaler har att vänta när jag är klart med dem.

Jag har verkligen fått ökad förståelse för olika avdelningar och olika göromål måste jag säga.

Än så länge går det bra fast jag klarar inte att sitta som jag gör nu. Mina ben är tunga som bly mera domnade och det har nog med ökat tryck i ryggen att göra.

Funderar på om jag kan få med min egen stol i morgon så jag har chansen att ändra sittställning även om jag inte kan höja bordet ännu.


Får fundera under natten och ta bestlutet i morgon.

Ser fram emot att utvecklas och öka mina arbetsuppgifter men inte förräns jag känner mig reda för att ta ett kliv till utan att det blir för mycket och stressande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela