zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag vann eller jag öppnade ögonen på en kommun skulle jag nog säga.

Publicerad 2012-01-17 17:05:15 i Bli inte illa behandlad!!,

Idag har radion tjatat hela dagen och de som jobbar på em i radio sjuhärad gjorde ett repotage om hundar.

Först om min fråga ang hund i idrottshallar och så  helt plötsligt så handlade det också om man får ha djur i alla offentliga lokaler. När de pratade om det så lät det som jag ville förbjuda hundar överallt.

Då blev jag arg för jag ska inte hängas ut för ngt jag inte sagt eller gjort. Då är Facebok ett bra ställe eftersom radion har sida där också.

Såå nästa gång jag hörde det så hade de ändrat lite och talade om att DE ville veta om de ska förbjudas.

Fasen att man ska behöva vara vaken hela tiden.

Jag fick iaf reda på att den kommunen jag kritiserade kommer att förbjuda djur i deras hallar och det verkar som de flesta runt om kring västsvergie gör samma sak. Både BT och GP har varit i kontakt med dem och frågat så nu vet de flesta att det faktiskt behövs.

jag nådde mitt mål med min "lilla" fråga som blev en jättehistoria över stora delar av Svergie.

Nu tänker jag ligga lågt ett tag kan jag meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela