zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Första arbetsdagen, äntligen!

Publicerad 2012-01-02 21:40:48 i Mitt jobb.,

Chefen för flera enheter bl.a där jag har börjat kom idag när jag skulle börja jobba.

Hon satte sig ner och gick igenom en hel del saker, bl.a sekretess.

Mycket har jag varit i vårdsvängen för egen del men först nu förstår jag att ingen obehörig ska läsa min journal. Har känt mig lite obekväm med att ha varit på flera olika ställen på sjukhuset.

Tillbaka till mitt jobb, ja ni förstår att jag har börjat på vårt sjukhus på en av enheterna på sekreterar sidan.

jag fick en massa info och vi surfade runt på deras webplats osv osv osv......Kunde ärligt tala om att bara hälften fastnade men jag har inte för avsikt att kunna allting innan jag ens har börjat, det kommer.

Hon är en sådan person som man kan prata väldigt öppet och ärligt med och det känns så skönt.

Visst längtar jag till jobbet i morgon men känner mig helt bekväm med att jag inte jobbar förrän på onsdag och den känslan existerade inte när jag var arbetsför 2009.

Det är ett bevis på att jag verkligen har hittat lugnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela