zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

En PIGG Lördag:)

Publicerad 2012-01-21 17:52:42 i Allmänt,

I går tänkte jag mig för ordentligt vad jag gjorde och hur mycket jag stressade i tanken.

Gick nog rätt bra för idag mår jag bra.

Vaknade som vanligt före klockan och gick upp. Käkade frukost och påörjade min runda.

Tog en sväng till solariet.
Fortsatte till affären då jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet och jag vet exakt vad jag vill ha men finns de?!
Japp jag fann ett par som var nästan helt de jag ville ha, dock fanns bara det paret som var upphängt men hon tog ner den ena och packade ihop med den andra på lagret utan att jag frågade.

Fortsatte till apoteket på sjukhuset, har rullat förbi där flera gånger när jag jobbat men det har varit sååå mycket folk. Idag var det nr 32 och jag fick 44 :( Men nä hade jag åkt dit så ska jag banne mig sitta där också. Pratade en hel del praktiska saker med min granne som jobbar där och det är hennes man som sköter snöskottnignen så vi hade ett spontant vad tycker du om att bilda vägförenings möte.

Fick beställt min medicin som jag har på licens och ibland går det sååå trögt men nu är det gjort nu måste jag bara gå in igen och sätta mig i kö för att hämta ut den också.

Väl hemma så klippte och sydde jag upp mina gardiner som blev jättebra, jag är nöjd:)

Ut på promenad i snöovädret som kom ......har nog kommit en dm iaf i em och jag såg ut som en riktigt snögubbe när vi kom tillbaka.

Nu tänker jag slappa och njuta av att jag har haft en BRA dag trots att det är lördag. Lyckades nog bra med min strategi och så minskade jag min medicin i går kväll som jag tror att jag mår rätt dåligt av också.

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-01-21 22:38:44

Så bra att du har haft en pigg lördag! Min lördag har varit allt annat än pigg men det rår jag själv för. Var ute i går kväll och kom i säng först när klockan var halv tre ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela