zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Dags att varva ner.....

Publicerad 2012-01-19 17:21:06 i Gnälliga tråden.,

Innan det blir som förut.

Tackar min sjukgymnast som öppnade ögonen på mig idag. Hon var snäll att påpeka att jag pratar som jag gjorde förut vilket innebär att allting går i 300.  INTE ok för min kropp att varva upp i det temot.

Hon bad om ursäkt och frågade om jag blev arg...arg?!? jag är supertacksam för att någon som träffar mig så ofta och vet hur jag fungerar är ärligt och rak.


Kände mig mera focuserad när jag gick därifrån men fom nu så gäller vila och mycket andning och lugn. Jag VILL INTE hamna där jag en gång var, jag trivs med mitt nya lugn och tänker göra allt för att finna det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela