zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Bytt avdelning.

Publicerad 2012-01-09 16:26:59 i Mitt jobb.,

Hej hopp det går undan i svängarna.

Tur är väl att jag tycker om snabba ryck:)

Började på en annan avdelning i dag där det finns ett behov av min insatts för ett projekt, när det är klart går jag tillbaka till min egen avdelning.

Ju mer jag lär mig desto större chans att det finns ett jobb för mig framöver:)

Har hunnit med sjukgymnasten idag och nu äntligen är de jobbiga helgerna över och allt går på normal nivå, pust!
Som vanligt så gick det helt ok att träna, lite mera kram och domningar efteråt men inget utöver det vanliga som tur är.

kram där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela