zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Blev väckt av tfn.

Publicerad 2012-01-17 12:37:03 i Allmänt,

Japp strax efter kl 7 i morse så ringde sveriges radio. De hade läst Göteborgs posten och artikeln som stol publicerad där idag. Ville ha lite info och jag låg där yrvaken med bettskenor i munnen :) Vilken syn.

hur som helst så svarade jag men glömde helt bort att tänka på vem var han , när ska det sändas osv osv.....

Men i bilen när vi åkte så satte jag på radion och lyckades få höra inslaget. Hörde till min fasa att jag faktiskt pratar som andra gör här i stan usch!! Jag vill ha min rikssvenska aktiga dialekt.

Blir nog så när jag inte tänker så mycket kanske...vad vet jag. Haha vilka värdsliga problem jag ha va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela