zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Besök hos neurologen.

Publicerad 2012-01-19 17:25:03 i Sjukvård,

Konstig för vid varje besök så ifrågasätter jag mediciner i hopp om att jag ska kunna ta bort något. Varje gång får jag samma svar.....Jaja bara att gilla läget.

Vi pratade om mina blåa fötter och mina kära kramper hur vi ska hantera det hela....vet inte om jag var så mycket klokare när jag kom hem. Lite kanske, mest för att jag fått klart för mig att jag äter inget i onödan iaf.

Mina fötter ja visst är det ngt fel på nerverna till fötterna eftersom de blir helt blå men att göra ngt åt det är svårt. Så länge jag vet att det inte är ngt farligt så bryr jag mig inte så mycket.
Som min mamma sa, det är ingen skönhetstävling och hon har så rätt.

Så länge fötterna inte svullnar upp igen eller gör så förbannat ont som de gjorde en period så är jag nöjd och kan  leva med det hela.

Nu dröjer det till nästa besök eftersom det är när jag hör av mig och det gör jag bara i nödfall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela