zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vårstädat

Publicerad 2012-02-25 21:38:36 i Allmänt,

Vaknade i morse och hade så fruktansvärt ont i min axel. Satt och fikade vid köksbordet allt för länge i går så axeln hängde i luften och det är absolut inte bra.

Vi åkte och veckohandlade för att sitta hemma och tycka synd om mig är ingen idé.

Idag var det äntligen jättefint väder så jag passade på att vårstäda bilen. Måste tänka mig för väldigt noga när jag sätter igång med sådana saker.

Jag vet att ryggen tar stryk med en gång så jag städade lugnt och ordentligt och gick och lade mig i sängen och avlastade ryggen med en gång efteråt.

Hoppas att det gick vägen.

Jag åkte till tappen och körde in bilen i tvättet tom med vax så nu är den riktigt vårfin :)

Nu är jag dödstrött och väldigt illamående så nu tänker jag gå och sova......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela