zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vansinnig

Publicerad 2012-02-24 12:25:02 i Gnälliga tråden.,

Ja numera är det inte så ofta som jag blir arg.

Idag blev jag det dock, på en person som inte hade orsakat det hela men var den som svarade i tfn.

Jag pratade med VC i går om min axel och om det fanns en tidigare tid än den 22 mars till min läkare för en kortisoninjektion.

Nej det fanns det inte men ring i morgon kl 8 så får du en tíd och min läkare hade några stycken idag.

Jag klev upp tidigt och gjorde mig klar om jag skulle få en tidig tid......när jag ringde och kom fram 8.02 så skulle de ringa tillbaka kl 8.20. Redan här förstod jag att jag inte skulle få någon tid när det gick så lång tid innan de ringde tillbaka.

Hur som helst så ringde de mig 8.15 och hör och häpna men min läkare Har inga tider alls idag.  Då exploderade jag.

Det hela slutade med att den som svarade gick till sin chef som jag vet mycket väl vem det är. ringer tillbaka till mig och erbjuder mig en tid på måndag. Trots att man inte kan boka tider före kl 8 samma morgon.

Ja tack för den och tala om för den personalen som gav mig fel info i går att det var fel!!! Hon var ny fick jag höra, jag är också ny på mitt jobb och skulle aldrig ge någon information om jag inte var säker på att det var rätt kan jag tala om, då frågar jag hellre.


Nu måste jag gå ifrån mitt jobb för att få den jäkla injektionen men det är inte mycket att göra åt, jag kan egentligen bara på fredagar och någon tisdag men som tur är så besöker jag inte vc särskilt ofta numer förutom för provtagning som jag även kan göra på stora sjukhuset när jag ändå jobbar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela