zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Redan måndag.

Publicerad 2012-02-20 18:21:47 i Allmänt,

Helgen har rullat på med bra fart.

Idag har jag jobbat och min kollega som jag jobbar lite mera med än de andra var sjuk, hjälp tänkte jag vad ska jag göra idag.

varför skulle jag oroa mig, jag klarade mig bra själv och kunde jobba med de andras saker. Bevisar att jag har kommit en bit till.

Var hos sjukgymnasten idag och det går fortfarande bara bra, benet skakar och musklerna låste sig men det är vardag för mig när jag tränar. Min axel vill inte heller vara med men det är också vardag för min del.

Jag och sjukg. kom överens om att nu har vi gjort massor för axeln så det är dags att gå till läkare behöver nog testa med en kortisoninjektion.....om det nu går att få till det på flera olika ställen.

Ringde VC och bokade en tid till min läkare där, 22 mars välkommen. Ja tur man inte är akut sjuk om man säger så haha jaja jag kan vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela