zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Njuter av mina lediga dagar.

Publicerad 2012-02-10 09:40:27 i Allmänt,

Nu har jag varit i gång och jobbat ungefär en månad.

Första tiden så hade jag svårt att njuta av ledighet såsom veckodagar och helger. Jag har varit hemma så länge så jag behövde inte dessa dagar.

Nu njuter jag av dem. Lägger nog vissa saker åt sidan under de dagar jag jobbat för att göra dem när jag är ledig, tror jag.

I går kom jag iväg på rulleträningen första gången på flera veckor och det var härligt att träffa gänget som rullar. Jag rullade inte så långt men valde att träna styrka genom att rulla uppför en hyffsat brant backe 5 omgångar och det kändes i armarna sedan. Men gött var det allt.

Idag är det en hushålls sysslor som ska göras och sedan ska jag äntligen göra i ordning mina ögon igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela