zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jösse jag hinner inte med!!

Publicerad 2012-02-16 19:46:51 i Allmänt,

Var tar tiden vägen?!?!?

Jag jobbar på måndagen och vipps så har det blivit torsdag och sista dagen för veckan är gjord.

Min axel har varit förjävlig hela veckan, tejpade den i måndags lite hårdare än vanligt och jag tror det blev lite för bra.

Idag har vi tejpat om den igen och nu har jag nästan inte ont alls men ska smörja med voltarengel 3 ggr om dagen ändå för jag måste häva min goa inflamation.

Idag har jag tagit ett kliv till i jobbet och lärt mig kassan och lyckats sitta där själv och fixa det galant:) Det är så kul!!!

Kram där ute :)

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-02-16 20:46:48

Ja, fy tiden verkligen bara rusar iväg... Hinner inte alls med :(

Vad kul för dig att du kommer vidare på jobbet, vet ju att du vill så mycket mer :)

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela