zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag vill ha värme!!!

Publicerad 2012-02-06 17:12:54 i Gnälliga tråden.,

Min kropp har gett upp helt när det gäller smärta från nacke och bröstrygg samt axeln. Jag vill verkligen inte ha kyla mer :(

Jag duschar varmt och går klädd varmt och försöker röra mig så jag inte stelnar och mer kan jag inte göra.

Äta medicin kan jag göra någon gång i bland bara för jag tål det inte så bra tyvärr.

Så nu har jag gnällt klart, träningen gick trots allt ganska bra :) Vi gjorde en ny övning och det fungerade också.

Kommentarer

Postat av: Louise Pettersson

Publicerad 2012-02-06 19:13:35

hej



jag såg din kommentar till mig på MS-portalen och tog mig hit in. du skrev där att du hade varit på klinisk fysiologi innan och jag undrar hur det går till.



som du kanske läst i mitt inlägg så har jag haft enormt värk väldigt länge och värk i mer eller mindre ngr år innan allt förvärrades förra året.

jag hade först misstankar om MS därav att jag sökte mig till portalen då mina symptom vart liknande MS.



dock är MR gjord på hjärna som är UA och därför lades den utredningen ner. nu är jag hos ny läkare som tagit upp min utredning igen efter 6 mån och inget har blivit bättre. smärtan går igenom hela kroppen mest i fötter, händer och axlar samt rygg.

ibland även fingrar och armar.



min vänster fot´s tår går inte längre att böja och under ultraljud visade de sig vara en inflammation. blodprov visar förhöjda blodkroppar/plättar.



jag vet inte vad du har för diagnos de framgick aldrig på portalen men känner du igen ngt av de här? tacksam för all feedback jag kan få :)

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-02-06 22:39:19

Jag fryser och fryser och här är det fortfarande kallt. Snart ligger jag under mitt duntäcke med yllesockar på. Skulle behöva någon som kan värma mig ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela