zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag släpper det.

Publicerad 2012-02-02 17:08:05 i Det förflutna,

Jag brukar inte ge mig men denna gången tänker jag göra det och det känns helt ok.

Vad jag pratar om är min försäkring när det gäller olyckan där jag skadade nacken.

Jag har gjort vad jag har kunnat för att bevisa saker och ting, läkaren/försäkringsbolaget har gjort sin bedömning enligt underlagen som finns.

Klart jag tycker det är fel eftersom jag vet att problemen orsakades av olyckan men jag har andra saker som jag vill lägga min energi på.

Bl.a min rehab både när det gäller träning och jobb.

Ibland måste man inse att det inte är bra att lägga energi på saker som ändå inte går(kommer att förändra/s utan bara resultera i att man blir sämre på andra sätt.

Så bye bye nu hamnar det bland handlingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela