zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag klarade det :)

Publicerad 2012-02-11 17:11:55 i Allmänt,

Igår var jag på stan för jag skulle fylla i mina eyeliner.

Stället ligger bra till för att ställa bilen utanför så det är inga problem.

Nu var jag så tidig så jag ställde bilen utanför och rullade ner till själva stan en sväng innan.

Tänkte att det får bära eller brista om jag lyckas ta mig tillbaka upp igen på halkiga, sneda trottoarer.

Kan säga att jag fick jobba häcken av mig men jag klarade det!!! Jag tog mig upp och det stärkte mig självkänsla.

Idag har jag dock väldigt mycket kramp i benen men det beror nog både på träningen i torsdags samt mitt pass på stan i går och så låg jag platt på ryggen 1½ timma när jag tatuerades.

Men va fasen gör det när det är orsakat av positiva saker :)

Nu har jag sovit 1½ timma så jag orkar med 50 års kalasen som är om en stund.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-02-16 20:48:14

Vilken seger att du klarade det gumman!

Du är sååå bra!!!

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela