zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Irit i andra ögat.

Publicerad 2012-02-28 11:41:41 i Gnälliga tråden.,

Nu börjar jag bli lite trött men även orolig. Var på ögonkontroll efter min Irit för ett par veckor sedan.

Läkaren frågar om jag inte har ont i andra ögat, och visst känner jag av det för jag har trott att jag ska få migrän hela helgen.
Nej då det är det irit i andra ögat!!!  Nu väntar kortisondroppar 6ggr om dagen och nedtrappning i ett par veckor och så fick jag fortsätta med droppar i andra ögat som iof såg bra ut men eftersom det är som det är så ska jag fortsätta droppa ändå tills nästa besök om 3 veckor.




Så jag känner att jag har en bra tysk ögonläkare som bryr sig om mig.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-02-28 15:39:51

Men gumman ..... bamse kram

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-01 23:03:22

Åh men kram!!

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-03-02 20:35:59

Irit har jag aldrig hört talas om. Vad det än är så låter det ingen vidare. Hoppas det snart blir bra och att du inte råkar ut för något mer!

Kram

Postat av: zanna

Publicerad 2012-03-03 11:26:00

Mystory Irit är en inflammation i iris (regnbågshinnan)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela