zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Hinner inte blogga.

Publicerad 2012-02-01 18:58:16 i Allmänt,

Och knappt läsa de bloggarna jag följer heller.

Vissa läser jag i mobilen men eftersom jag inte har jättebra täckning på jobbet så blir det inte så mycket där heller. Läsa/göra privata saker från jobbets datorn är totalförbud enligt mig själv.

Igår var det tennis och det går verkligen bättre och bättre.

Jag tog det nog rätt lugnt i går eftersom jag var ledig fast vi veckohandlade osv såklart.

Idag så har jag badat på rehab, jobbat, varit hos mamma en sväng och klippt mig. När jag kom hem så var det dags för matlagning och nu sitter jag här.

Förstår alla som jobbar heltid att tiden inte räcker till.

Nu ska jag sätta mig och varva ner ordentligt så jag är lagom lugn i kroppen när jag ska sova i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela