zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Gick igenom besiktning med någon etta.

Publicerad 2012-02-03 10:42:41 i Sjukvård,

Och jag pratar om besöket hos reumatologen.

Det mesta var bra, lite vatten i ena knäet, axeln är stel men mycket bättre än för ett år sedan och det har med nackoperationen att göra.

Fungerade inte jättebra att byta sprutor rakt av till tabletter så nu ökar vi dosen lite och fungerar inte det så måste jag bita ihop och börja med sprutor igen.

Jag fick lära mig något väldigt bra när det gäller mina blåa fötter. Jag ska klä på mig en extra tröja och hålla kroppen varm för då flödar blodet bättre och kan lättare försörja mina fötter också.

Så länge man inte har ont av att fötterna är blåa så gör man inget åt det och nu mera så har jag inte så mycket smärta. Hoppas svullnad och smärta inte kommer tillbaka igen. Det finns medicin men jag strävar efter ett så medicin fritt liv som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela