zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Från tanke till handling?

Publicerad 2012-02-07 15:58:07 i Träning,

Jag har spelat tennis ett tag nu. Jag har bollsinne och nu har jag tom fått till tekniken att köra stolen på ett ganska bra sätt.

Måste bara få till min backhand, inte själva slaget utan att få hjärnan att koppla med kroppen att rulla åt vänster. Det går väääälidgt trögt.

Jag får mycket beröm av Anna att det slaget var bra och det var si och så men jag gör inget av det medvetet utan det bara blir.

Har en liiten fundering på om jag ska försöka bli lite mera seriös och verkligen försöka lära mig teknik bättre och kanske inte bara spela för skoj skull längre.

Är bara så rädd att jag ska ta i för mycket och rasera det jag har, allting är så bra just nu så jag vill inte att det ska hända något negativt.

Har en pensionerad spelare som gärna tränar med oss som jag kan ringa och fråga om han vill träna mig lite extra.....men det är bara en tanke ännu.

Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela