zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Förvånansvärt pigg idag.

Publicerad 2012-02-12 16:10:58 i Allmänt,

Var helt inställd på att må skit idag när jag var ute i går. Blev dock positivt överaskad eftersom jag kände mig pigg när jag vaknade.

Lite orolig mage dock men jag åt lite fel mat och så lite alkohol i går så det var inte så konstigt.

Började dagen med att städa ur vårt kylskåp när det var ovanligt lite saker i det.
Konstaterade att det snart är dags att byta ut det för vi har haft det länge nu men jag tänker inte bara byta för bytandets skull och när jag städat ur det så var det helt ok igen.

Varit och veckohandlat så nu slipper vi det i veckan.

Vädret är helt super....fast nordanvind.

Tror minsann jag ska slappa resten av kvällen och har jag tur orkar jag kika på Wallander och ändå vara pigg i morgon när det är jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela