zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Det går framåt.

Publicerad 2012-02-23 16:32:05 i Mitt jobb.,

Idag var det kassatjänsgöring planerad.

Japp det tyckte alla var bra och jag hamnade ensam i kassan. Skönt när personalen tar för givet att det går bra :) Och jag känner att det är ok för jag kan bara säga till så får jag hjälp, har personal strax bredvid.

Faktum är att jag är lite förvånad själv att det går så bra som det gör men njuter av att min hjärndimma som funnits så länge äntligen är borta.

Den kom av mitt smärttillstånd och även att jag var så stressad. Inget av detta finns kvar i någon större utsträckning och då fungerar jag mycket bättre....och jag njuter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela