zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Älskar att hjälpa mina föräldrar.

Publicerad 2012-02-22 17:44:44 i Allmänt,

Japp det gör jag för så mycket hjälp jag alltid har fått av dem på alla sätt och vis när jag har behövt det.

I går så plockade jag upp mamma i stan när hennes möte var slut. Jag hade varit och köpt en officeprogram till dem så jag passade på att slå alla flugor på en gång.

Installerade detta och visade mamma hur man sparar på rätt ställe i datorn och tom hur man scannar. Så nu är hon snart fullärd :)

Det är så mysigt för mamma och jag får lite ensamtid bara hon och jag och det gillar jag.

Så kram mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela