zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

50-års kalas

Publicerad 2012-02-12 00:59:57 i Allmänt,

Idag har vi varit och firat Nouri som fyllde 50 år i onsdags.

Det var en trevlig tillställning och för en gångs skull så valde jag att inte ta med bilen.

Händer väldigt sällan att jag dricker alkohol men idag var det rätt gott:)

Nouri är från Iran och han syskon har vi lärt känna ganska bra nu och det är supermysigt att umgås med dem tycker jag. Vore intressant att lära sig iranska :)

Ska Passa på att säga Grattis till min vän Petra som fyllde 40 år i onsdags och som frågade om vi kunde komma ikväll men jag kan inte dela mig.
Hoppas på en träff snart ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela